Verkopen
Uw woning verkopen


Persoonlijk advies
Bij een verkoopopdracht krijgt u van ons een persoonlijk en onafhankelijk advies over uw huis. In dit advies worden de volgende aspecten belicht: reële prijs, de vraagprijs, de bouwkundige staat, onderhoud, courantheid, ligging, erfdienstbaarheden, etc. Verder onderzoeken wij de eigendomsbewijzen, andere akten, kadastraal uittreksel(s) en kadastrale kaart. In overleg met u (als verkoper) wordt de lijst van (on)roerende zaken opgesteld, dit laatste i.v.m. de informatieplicht van de verkoper.

Bezichtingen
Tijdens de verkoop van uw woning regelen wij de bezichtigingen, waarbij altijd een medeweker van ons kantoor aanwezig is. Van biedingen wordt u direct op de hoogte gesteld en tegenvoorstellen worden altijd met uw goedkeuring gedaan.

Koopovereenkomst
Na verkoop stellen wij een koopovereenkomst op met de gemaakte afspraken omtrent prijs, voorwaarden en opleveringsdatum. Deze overeenkomst wordt door koper en verkoper ondertekend en daarna door ons naar de gekozen notaris verzonden. Deze zorgt voor de uiteindelijke eigendomsoverdracht en de inschrijving in het kadaster. Ook op de datum van notariële levering zijn wij aanwezig om u zo nodig terzijde te staan.

Adviesgesprek
Heeft u belangstelling voor een verkoopopdracht of heeft u vragen over onze dienstverlening neemt u dan vrijblijvend contact op met ons kantoor. Uiteraard gaan wij in een mondeling gesprek uitgebreider in op de verschillende details.

Van den Berg Makelaardij
Koninginnelaan 5
5491 HA Sint-Oedenrode
T: 0413-472983
F: 0413-475692